Sidor

9 januari 2011

Tankar i rymden

I fredags så kom min mamma hem till mig på en fika.
Planen var att hon skulle komma hem till mig för att hämta sina torgvantar som jag virkade till henne förra veckan :D
Och när vi satt i soffan hemma så började vi prata om en byrå och en hylla som jag hade sattit ovanpå varandra i mitt vardags rum, att detta fick rummet att se mindre ut.

Jag berättade för mamma att jag haft planer länge på att flytta denna byrå och placera den ovan på en lika dan byrå som jag har i sovrummet.

När vi satt där så började vi plötsligt kan man säga att tömma hyllan, plocka ur lådorna och så. Och så bar vi helt enkelt in byrån i sovrummet som jag pratat om.
När vi var klara med detta så flyttade vi även om tv bänken. Hyllan som stod ovan på byrån fick nu agera tv bänk i stället. Så man kan säga att vi möblerade om hela vardagsrummet.

hehe. Bra att mammsen har börjat på gym så hon blivit lite starkare på sista. Jag har iof alltid tyckt att min mamma är väldigt stark, så det var ju inget nytt så :P

Nu är mitt vardagsrum mera luftigt känns inte lika trångt och mörkt. Trivs mycket bättre nu.

Ja så gick det med den fikan haha. :D

Tack ändå för hjälpen! :D :D :D

Jag har sedan nyårsafton haft något fasligt ont i ryggen. Så ont att jag vissa dagar inte har kunnat gå.

Och i går började det göra ännu ondare. Det liksom hugger i rygg raden och strålar från ländryggen (heter så tror jag, ovanför svans kotan) och strålar ned i hälen.

A sa igår att det kan vara ischias närven som sitter i kläm.

Så imorgon ska jag ringa sjukgymnasten och höra om jag kan få komma dit.

Idag är det lugnt med ryggen, gör inte lika ont som igår. Men fasen vad jobbigt det är att ha ont i ryggen altså!...

Idag har jag som sagt virkat klart halsduken till lillskiit, och i morgon skickar jag den på posten :D

hoppas att hon blev lika nöjd som jag :D

Hare gött så skriver jag mer i morgon! :D

PS! Snart fyller jag år! yeay! :D (15 jan! blir jag 22år! :D)