Sidor

20 februari 2011

helgen som gått

ja min helg har verkligen varit sprängfylld med roliga aktiviteter, och jag ska försöka att kortfattat sammanfatta den :D


Ifredags åkte jag och konsttanten nummer 2 (ja jag har två) till IKEA. Köpte en hel del mojsiga saker, som såg billiga och fina och bra ut, men när det kom till att råna mitt konto på pengar blev jag sur. haha Många bäckar små :P
På kvällen så åkte A till dalarna för att spela Airsoft.
Jag kände mig extremt uttråkad av att vara själv så bestämde mig för att åka hem till Jenji.
Väl där hemma så blev det aktivteter hela helgen lång. Vi städade, lagade smaskig mat, och åkte till det lokala centrumet. Inne på Gubbdagis (clas ohlsson) så köpte Jenji en plast back som ska få agera den nya kattlådan, Jag har kommit på att en plast back har mycket högre kanter än en vanlig standard katt låda och att det då inte skvätter ut lika mycket sand.
:D

Vi gick även ned i källaren och hämtade upp en matta som ska så under lådan för att även den samla upp sanden under kissarnas tassar. i källaren kom Carro och fick sorterings nojja med alla saker, Vi kastade en massa onödiga kartonger som J sparat sedan hon flyttade hemifrån för mer än ett år sedan :D

På kvällen blev det smaskig fiskgratäng, Receptet får bli hemligt :D

Jag som är en person som ständigt måste ha något att göra fortsatte min städnojja, J verkade iaf uppskatta det, vissa personer brukar ta det som att jag tycker att dom har det stökigt och sunkigt hemma, MEN ICKET DÅ Jag gillar bara att städa så de så :P
Jag slog in en gammal skokartong i fin fint present papper som sedan fick agera en plcok låda i J's badrum. :D

När jag kom hem på söndagen (idag) så hade A köpt med sig gammeldags Must från Mora bryggeri! Min favvo must! :D A har ju som jag skrev varit i dalarna i helgen, och halva mitt släckt är bosatt i Dalarna. Däremot var det lääänge sedan jag var där sist. :(

Nu sk jag titta på NCIS LA på 6:an.

Hare gött, så får jag skriva mera ngn annan dag :D