Sidor

2 mars 2011

Dålig bloggare?

hehe, ja nu var det länge sedan jag gjorde ett inlägg i MIN EGEN BLOGG!

Det ÄR för att, jag har varit på 40 års skiva i lördags, och en till 40års skiva på söndagen.
Lördagen fyllde min "svärmor" 40år, och då var det partaj! :D jag hade jätte kul verkligen!
Det var sallads buffe, och smaskiga kakor! :D Sedan festades det ända till 4 på morgonen :)

På söndagen var vi alla trötta och sega, och då fyllde min faster och hennes man år. :)
Så då var vi där

MEN MER OM DETTA SENARE!

I måndags vaknade jag upp med världens förkylning, feber frossa, mardrömmar natten lång, ont i huvudet och kroppen.
Så hela denna veckan har gått till att kurera mig :) de heter så va? Kurerar?

Men jag lovar att ni får ett bättre inlägg snart :)

För jag är lite trött just nu och la in ett kort inlägg

Kramizzz!