Sidor

13 mars 2011

En snabb update!

Stress stress, blev till lugn, för lugn. hehe

Gör ett snabbt inlägg bara nu.

Igår var det som sagt vernissage på LAVA! :D:D:D:D

Och tänka sig att ajg faktiskt fick hela tre tavlor av sex sålda! redan efter 1 timme! herrigud! att det faktiskt fanns folk dom faktiskt VILLE köpa min konst! Vilken ÄRA! :D

Och nu kan man väl säga såhär att jag är folkskygg! Så jag var nog inte jätte lycklig att efter 3 timmars öppet så hade det redan varit 500 besökare!

gaaah! Jag var verkligen stressad! MEN med lite theralen och lergigan så gick det iaf bra, dom sa att det syntes hur stressad jag var men OM jag inte tagit dom hade jag nog legat och skrikigt på golvet, vilken MED dom var nära ATT jag gjorde...

jaja, denna stress inför vernissagen har lett till FÖR mycket Kaffe och för LITE mat. Och det har resulterat till att min mage INTE är kompis med mig...

haha!

Dumma Carro vad tänkte jag på! mat måste man ju äta! :P

Jaja nu, står iaf maten på spisen och jag måste nu ta hand om den innan köket brinner upp!

MEN imorgon så looooovar ajg att göra ett specifikt inlägg om utställningen! Mamma har varit super snäll och mailat massa fina bilder från igår och en del av dom kommer ajg visa här! :D

pssst! jag ska även visa vad jag fick av Jhna! som jag glömt :(