Sidor

3 mars 2011

fuck fuck, fucking fuck....

Gaaah! Jag blir tokig på mig själv! Jag har ju KÖPT FEEEL!!!

Jag beställde i förra veckan stepping stone 1 som jag ska ha när jag början i skolan i mitten av mars, och tyckte att "fan va nice, denna var inte så dyr alls" och nu när den äntligen har kommit till min brevlåda SÅ ÄR DET FEL!

Japp... Carro-jag läste inte ordentligt på sidan, och fattade inte att jag bara beställde CD.n.....

Så nu måste jag sätta mig och beställa igen... Bara för att få rätt grejor till skolan.
Suck suck suck.....

Jaja nu har jag KLICKAT hem ännu en beställning, ihop om att denna gång blir det rätt.
jag ringde till sidan som jag NU köpte ifrån BARA för att vara så säker jag kan på att jag har fått hem rätt saker denna gång.

suck...

jaja, hoppas iaf att boken OCH cd.n hinner komma hem till mig nu INNAN skolan början. jaja... så kan det gå när inte haspen är på... eller hur var det nu ;P

NU ska jag sy mig ett par brallor. För mina brallor gick sönder på 40-år skivan i lördags. Knappen lossnade, gylfen har sen 3 månader gett upp, och det är hål i grenen, och en ynka lite trådbit med pytte lite tyg höll ihop min byxor, men på festen så brast dom helt... suck.
så nu. blir det att sätta sig och klippa mönster til ett par nya.
Tur att jag köpa 3 meter svart typ när jag var på ikea :)

och det BORDE räcka till ett par brallor med fickor och allt. drack kedjor är inga problem att hitta i det är hemmet, jag och A har en hel ICA kasse full med dragkedjor. Och knappen den gör jag nog av cernit lera :D

Så önska mig lycka till! :D