Sidor

7 mars 2011

"jag är stressad över ATT jag är stressad"

Hade jag inte varit så förbannat stressad över alltid, just nu så hade detta inlägg varit mycket längre...

Jag är stressad inför vernissagen på LAVA den 12/3-11
Jag är stressad över att börja skolan den 21/3-11
Jag är stressad inför mötet på F-kassan imorgon.
Jag är stressad över att jag kanske kan ha köpt fel bok (vilket jag inte tror) men dom där tänk om tankarna tar kol på mig.
Jag är stressad över grupp övningarna på Engelskan.
Jag är stressad över att det kommer att vara massa folk på vernissagen, folkskygga lilla jag...
Jag är stressad över att tavlan till en kompis fortfarande inte är klar, trots att den är super liten, och det är bara små pill kvar.
Jag är stressad över att jag fortfarande inte gjort klart en beställning jag fick för 3 veckor sedan (fan!)
Jag är stressad över att det är så dammigt här hemma, och att jag inte hinner städa.
Jag är stressad över att jag måste ringa och klaga hos bostadsförmedlingen hela tiden.
Jag är stressad över saker som stressas A.
Jag är stressad över att min mamma har ont i ryggen, och att jag inte kan hjälpa så mycket som jag skulle vilja.
Jag är stressad över att min lilla syster ramlade och typ slog ihjäl sig. och nu har super ont hon också.
Jag är stressad över min andra syster, att hon kanske inte får tillräckligt mycket uppmärksamt het just nu med tanke på skador och utställningar.
Jag är stressad över att jag inte hinner blogga så mycket som jag vill.
Jag är stressad över att jag inte kan hälsa på en kompis som är inlagd på psyket just nu.
Jag är stressad över att jag inte hinner träffa en annan kompis så mycket som jag skulle vilja, eftersom att jag vet att hon behöver mitt sällskap lite oftare.
Jag är stressad över att jag inte får sova ordentligt för att jag är stressad.
Jag är stressad över att om jag avbokar min KP för många gånger så kanske jag inte får ha kvar honom.
Jag är stressad över att jag inte hinner praktisera, och vet har varit inplanerat i 2 år.
Jag är stressad över att jag inte hinner med allt som ag skulle vilja hinna med.
Jag är stressad över att maten på spisen just nu kokar över.
Jag är stressad över att jag inte får utsättas för stress för att jag då lättare kan hamna i psykoser.
Jag är stressad över ATT jag är så förbannat stressad