Sidor

11 mars 2011

Nervööös!

Imorgon är det alltså dags, imorgon öppnar vernissagen för utställningen, Det finns ordning i kaos.

Igår var jag och konsttantenLAVA och fixade hängde ordnade, tillsammans med några av dom andra utställarna. Jag är fatiskt riktigt nöjd! :D

Upptäckte att när man står utanför LAVA så SER! man faktiskt mina tavlor från utsidan! :D

Mamma messade och frågade mig också igår om jag vet vad jag ska ha på mig för kläder.
Och jag svarade att jag ska ha mina svarta byxor som jag sydde förra veckan (tror jag att det vra) och jag gjorde i onsdags (sydde) även en tröja som jag hade tänkt ha på mig, men jag är inte riktigt nöjd med den stilen... hehe

Mamma sa iaf att mormor och morfar samt mamma sa att ist för att dom kommer med blommor, så köpter dom kläder som jag kan ha på mig! :D

Ojojoj! jag blev verkligen super förvånad, för mamma frågade om vi skulle åka till Vällingby för att köpa någon tröja att ha till bryxorna, men väl där så blev det ÄVEN ett par byxor, lång linne, en tröja samt strumpor och en BH hehe. Alla mina bh:ar är för små hehe. Så den var välbehövlig :)

Det irriterande var bara att det tog ett tag innan vi hittade en tröja som passaade till byxorna, det mesta vi hittade var "snygga på galjen" men såg hemska ut på :(:(:(

Jaja. Vi hittade en tillslut iaf. Och när jag provade den inne i provrummet så kändes och såg den bara helt rätt ut! Så dom övriga tre som var kvar att prova, struntade jag helt enkelt i att prova, eftersom att jag redan provat nästan 10 olika och inte hittat en, och sen kom den! och det var inte nödvändigt att ÄVEN prova dom sista tre :)

Vi hittade även armband som kommer bli jätte snygga till :D

Och som pricken över "i" så ska jag även ha min tiara på mig PRINSESSANcarro :)


Detta kommer blir as snyggt och jag tackar så jätte mycket igen! :D:D:D:D


Och ja. Imorgon är det som sagt dags, och fasen vad nervös jag är!

Jag har hela veckan gått runt och tänkt/sagt "jag vet att det är på lördag, men jag har inga planer på att gå dit" för det är så det känns, det känns som att det är någon anhörig till mig som ska ställa ut, och inte jag.
Uniefär som att denna person (jag) har bjudigt in mig, men om jag inte kan/vill/har lust så behöver jag inte komma...

MEN JAG MÅSTE ju komma! :D

Och det kommer att bli kul!

Me prommis (hoppas jag) ska lägga upp bilder imorgon från utställningen. Men om jag känner mig jälv rätt så kommer jag ha för fullt upp för att hinna fota, så MAMMA? kan inte du mailja lite bilder sen till mig :D

Nej nej, nu sitter jag på konsten och kan inte fortsätta skriva här inte. Så bye bye så länge! återkommer när stressen/nervigheten, har laggt sig! tills des! får ni ha en jätte fin dag! :D
För det tänker jag!