Sidor

18 mars 2011

The reason...


Bilden är från en dag på konsten :)

Andra bilder som folk smygfotat på mig och min konst period kommer senare, när jag orkat ladda in dom från kameran, OCH när jag bett dom maila sina bilder :D



...till att jag inte bloggar så mycket just nu, ÄR:

för att jag har kommit in i en kreativ period, då jag skissar, målar, skulpterar, gör smycken å pärlor, ect.

hehe.

Jag har verkligen fastnat i min lilla konst värld! :D

Och jag älskar det!

Så förlåt om jag inte bloggar så mycket, men just nu gör jag så mycket konst som jag bara orkar! alla idéer kommer så fort, mitt skiss/idée block är full med slarv skisser, som kommer från mitt i natten, på bussen, på väg till ica ect.

hehe.

MEN jag lovar att börja blogga och kanske kankse visa mina alster senare :D