Sidor

29 mars 2011

Snö snö fucking snö

Japp, jag är egentligen en person som ÄLSKAR snö vinter och kallt, ju mer snö desto lyckligare carro.

MEN när jag tittade ut igenom fönstret för 1 timme sedan så snöar det. igen.
Och just nu är jag inte längre något stort fan av snö.
Jag vill nu har vår. Grönt gräs och knopp i hår, och vad får jag? Jo snöööö....

Jag och Lillskiit som har planerat att plantera i VÅR!
Verkar som att den planen får skjutas upp ett tag till va :P

Jag skrev i något tidigare inlägg, att jag är inne i en kreativ period då jag bara sitter och målar hela dagarna :P
Skrev i det inlägget att jag målar en tavla/bild till min mamma.

"Men bild på dagens bild kommer imorgon då det är en present till mama :)"

Nu kan ni iaf få se den bilden :D För mammsen har fått den och vad jag uppfattade så blev hon super glad! :D


Om jag ska fotstätta att prata om konst och kreativitet, så håller jag just nu på med:

4 tavlor.
3 skisser
ett antal olika smycken
ett virk projekt

och 8 olika beställnings "jobb" hehe :)
1 utställning som kommer i sommar
1 utställning i gamla stan

Så jag har lite fullt upp just nu.
DÄRFÖR bloggar jag inte så flitigt just nu (skola oxo inte bara konst) och det är DÄRFÖR som jag inte heller kommenterar lika mycket på era bloggar :(
MEN jag kommer att bättra mig, och jag kommer att både blogga och kommentera bloggar oftare när tiden kommer :D