Sidor

24 mars 2011

sorry sorry sorry! O.o


hehe...


Dålig uppdatering här!

Men jag har ju börjat skolan! Så de så!

Första dagen var i måndags, det var nog mest en informations dag kan man säga, man fick alla nödvändiga papper, så som schema, telefonnummer.
Blev även som på TV upp ropad "Carro? HÄÄÄR!"

JAPP! Läraren Kallar mig CARRO! just för att vi var en CarolinA en CarolinE och så jag Carolin så jag fick vara Carro, och det gör inte mig något alls ^^

Och andra dagen var i går, onsdags. Tre dagar i veckan går jag i skolan^^
och igår började själva skolan, kan man säga, första riktiga lektionen, och SJÄLVKLART fick vi LÄÄÄÄÄXOR >.<

Så ajg har tills imorgon på mig att lära mig hela första kapitlet i engelska boken, som är 17 sidor, OCH 21 glosor, OCH den engelska grammatiken, och jag kan ju knappt den svenska...

Jag var ju lite smart, eller nått, och sa det till läraren, att jag inte kan grammatiken på svenska särsklit bra, så hon sa att varje dag ska vi ta 10 min ensamma för att repetera grammatiken.
Å anar ni hur skönt det är att ha en lärare som ÄR förstående!

Dessutom, efter 1½timme in på lektionen som är 2½ under en dag, så frågade jag när det är rast, för jag fick svårare och svårare att koncentrera mig.
"är du rökare."
"ja"
"jag ser det, du har skruvat och vridit på dig i en halvtimme."
"hehe, ja men det är inte vara nikotinet, jag har ju AD/HD ochså"
"ja ha! min dotter har AD/HD hon också, men vet du vad vi gör, vi lägger in en 15 minuters rast varje lektion mellan 10.45 och 11."

TACK!

^^

Snälla lärare! :D

NU ska jag göra mina läxor... Tråååkigt, aja. :P

hade bra tills nästa gång. ^^