Sidor

30 mars 2011

Wonderful world, beautiful people!

i morse när jag vaknade så nynnade jag på denna låt.
Och när jag öppnade gardinen i sov rummet och fick en kyss av solen så blev jag bara så glad i hela kroppen!

Har nynnat denna låt hela dagen.

Vid 10 tiden i dag så var jag iaf till läkaren, han sa att jag har irriterade öron, jaha tänkte jag, vad har jag gjort för att göra dom irriterade? Och hur ska jag få dom glada igen, vet inte om öron uppskattar en bukett blommor :P

MEN jag var iaf inte sjuk på något annat sätt mer än en vanlig förkylning.
Han sa att jag skulle hem och dricka ingefärs te med honung i :P
Och det har jag inte gjort hela veckan redan :P

Var till bibblan idag och lånade lite så kallade easy reader. Lätt lästa böcker skrivna på engelska, lånade även ljud böcker på engelska.
Nu fasen ska det bli MVG på proven senare i vår :D :D :D :D