Sidor

20 april 2011

2 olika hobby´s i samma hem, blir...

Carro´s hobby + A´s Hobby = detta :D
Bild, hittad på google...


klicka på länkarna om du inte vet vad det är. Jag har fixat mini info, via länkarna ^^
Alla bilder, och info, i länkarna är från google.

Ja! Jag, Carro är ju all konstnär. Och A min karl, är ju Airsoftare, och intresserad av krigs historia och allt där till ^^
Sätt i hop allt detta i samma hem, då får man ju detta!

Och jag kan väl säga att det ser typ ut så här hemma hos oss.

Ex. just nu, ligger två tavlor på köks bordet, och brevid ligger airsoft magasin till hans bössa.
på Vardags rums bordet, ligger min virkning, stickning, och mina smycken som jag håller på med, och bredvid det, ligger batterier till hans bössa, hans airsoft hjälm, och verktygs låda.

I gungstolen, ligger ett sy projekt som aldrig blir klart typ, och ovan på det ligger hans woodland unieform :P
På golvet på ENA sidan av TV ligger min stora garn korg, mina canvas dukar, skiss block och annat i den grenen, eftersom att jag oftast skapar när jag sitter i soffan.
Och på ANDRA sidan av soffan ligger hans airsoft väska, "vapen" väskan, verktygs lådan.

hihi.

Här får ni en bild på mig när jag hade hans väst, och hjälm på mig i okt-10 :P



"när Carro diskar har hon väst och hjälm, för man vet aldrig när man kan bli beskjuten" - A

"nä inte när man har en airsoftare i hemmet" -Carro