Sidor

25 april 2011

406:te inlägget -städdag-



städat idag, och mycket bättre än så här kan det inte bli just nu, Det är en säng upp lutad mot väggen, som en kompis ska hämta i veckan, så då är vi av med den.

Sen framför sängen på bild "före" är det ett bord med duk, bordet ska oxo senare kastas ut, och på den väggen blir det senare en garderobs möbel, som vi kan ha allt skiiit i :P :D




Och alla tavlor på denna vägg, är både klara och på började, samt "vet-inte-hur-jag-ska-avsluta-dom-tavlor"
Gungstolen, försöker jag få clean hela tiden, men nya saker hamnar ständigt i den. just nu är det A's "pyssel-projekt-aka-internet-hemligt"

^^




OOOOCH nu är jag trött, och ska nog ta och baka en liten kaka, som vi kan äta till efter middagen. SAAAMT när vi kommit hem från groven, maaassa saker att kasta idag, hehe en hel hög O.o

PS. Har ju även hunnit äta Mjukglass med A i centrum, Tittat på den välta båten i kanalen (länken är en bild som jag tog, vintern-10), tagit en prommenad på hela 4 km, Och JAG HAR JU FÄRGAT HÅRET :D