Sidor

17 april 2011

Beställningar=lots of fun! :D

jag älskar att få beställningar!
jag tycker att det är jätte roligt att göra saker, och speciellt när det är efter deras egna idéer.

Som denna, är en tjej som ville ha ett kamera fodral, gärna med en säl, i tema blå/grått, och gärna något "bling bling" och detta var det första jag tänkte på när jag läste det ^^ :D

Och sen känns det extra bra i kroppen, när man får beställningar, som denna fick jag i torsdags, och var klar med den i fredags, och nu ligger den på posten, och väntar på att få komma till sin nya ägare ^^

och nu från en sak till en helt annan, hihi jag skulle in i sovrummet i går för att hämta något, vad det var nu minns jag inte, och vad tror ni att jag hittar??

jo min lilla Anton, den skyggaste av alla tre katterna, Anton som knappt vågar sätta sig i sin egen ägares knä. men som nu sedan vi flyttade, har blivit mer och mer modig, ligger och sover i sängen, som sitter i FRÄMMANDE människors knän! ojojoj.
jaja! det jag såg iaf var Detta :P

Så himla skön stil!

pözz pözz på er, nu ska jag ge mig på nästa beställning, det är ju påsklov, då får man beta av lite, när man inte har läxor ;P