Sidor

20 maj 2011

:)

IDAG var det sista dagen i skolan, och gissa om jag är stolt eller stolt!


MVG!!! voho!

Nu kommer jag (hoppas jag) uppdatera liiite oftarehär, för nu är det inga läxor förrens i augusti. Och det som akn ta min tid nu är förberedning av nästa utställning :)
Lite små fix kvar :)
I onsdags så köpte jag en ny telefjant :) PÅ tiden, min gammla köpte jag mars -07 Och den är som sagt inte så där jätte bra längre :P

Stod inne på the phone house i Alvik i nästan en timme och fick super bra hjälp av killen där inne om VILKEN telefon jag ska ha. Jag bad om en touch, men ville ha med knappsats oxo. An sa att det inte är å recomendera eftersom att dom telefjanterna brukar lagga efter kort tids användning.


Så tillslut blev det en HTC wildlife :D

Fick även ett super "present" oxo. Ett års HEL försäkring, 200:- avdrag på ett skärmskydd samt 200:- rabbat för telefonen, DIV han bjöd på en månad på första fakturan från det nya abonemanget :) NICE!

Nu ska jag fixa lite annat :)