Sidor

4 maj 2011

o.-

Jag vill varna känsliga läsare, att detta inlägg innehåller saker som kan verka stötande, eller triggande. Inlägget innehåller text om destruktivt beteende, och har du lätt att triggas av detta, så snälla läs inte vidare, för din egen skull. //Carro



Gammal bild.

Dagens uppgifter är relativt klara, och på stress listan kan jag nu stryka några saker.
Senare blir det plugga, och förhoppningsvis har jag ork kvar att få konsta lite här hemma.

Natten har varit tuff, för både mig och A.
Mardrömmar. Hela gårdagen bestod av hallucinationer, och självdestruktiva tankar. (som jag med hjälp av A lyckades stå emot helt.)
Avslutade kvällen med en näve piller. Typ.... och tittade på CSI. Slummrade till vid 4. HAHA. Dom här sömnpillrerna! Altså vad fan e de för något egentligen? Dom får mig ju inte att somna!

Dagen består av så gott som detta: Stå ut med livets elakheter, bita ihop mot min egen missär, blunda när hallicarna kommer, och andas när ångesten attakerar mig bakifrån, försöka beta av stress listan, och klara ut denna del av skolan. Jag har ju bara två veckor kvar på del kurs 1 av 3. Så bit i hop Carro, bit i hop för i helvete!

Jaja. Det där med destruktiva tankar, en av dom har jag nog redan börjat med, utan att ens tänkt på det själv. Det kallas för själv svält.
Och jag gör det nog för att det är en stress som jag kan KONTROLLERA. Den andra stressen och pressen, kan jag inte ha kontroll på.
Jag vet ju inte hur det går för mig i skolan, på proven. Jag får göra mitt bästa och hoppas på det bästa.
Det där ekonomiska man har just nu, är åt helvete, nudlar och blod pudding resten av månaden, och hur kul är det då?
Att en av mina älskade katter har blivit helt blind? Det kan jag inte heller kontrollera, förresten har jag fått bekräftat av veterinären att det beror på ålder, så kom inte och försök hjälpa, jag KAN inget göra... :(
Att jag är för rädd just nu att åka kommunalt, är ju oxo en anledning till att jag inte kan ta mig till skolan just nu, färdtjänst? Ja tack. Ett tag bara, så jag inte går under för mycket. hehe.
Och resten då? resten som jag i onödan funderar och gnager på? Det kan jag inte heller ha koll på.

Div. Slutsatsen blir någon jag KAN ha koll på. Självsvält. hehe.
Om jag minns och räknar rätt så har jag nog själv svält i snart 1 vecka, och det är inte så mycket, men det har börjat ta ut sin rätt. Jag ser suddigt, jag är konstant trött, mina händer är svin kalla, jag har redan svimmat tre gånger. Jag får svårare och svårare att koncentrera mig på saker en längre stund. (och detta är ju inte sååå bra när man ska gå i skolan.)
Jag svälter mig nog inte fullt ut, div, varken mat eller vatten på en hel dag.
Det är med en massa vatten, och kanske 1 paket nudlar och möjligtvis en halv tallrik middag, och liter vis med kaffe och te.
När jag har orken brukar jag gå ut och springa, inga långa sträckor, kanske ½ km, och springa så fort jag bara kan och orkar, resultatet av detta brukar vara andnöd, och kram i vaderna....
Men sockret och saltet i kroppen vill ju få sitt, och igår och för två dagar sedan så smaskade jag i mig en hel påse chips ensam hemma, och en halv kladd kaka... MEN jag mår inte dåligt av det. Jag mår nog snarare dåligt av mitt FÅNIGA beteende....
Detta är ju löjligt!
Men jag vet inte vad jag ska göra?! Det är detta jag kan, när jag är stressad, det är så här jag alltid hanterat det, själv svält, hetsätning, bulimi beteende, eller knivar, hammare, stolar "vrist banger" ect. Jag kan inte den andra delen...

Å please! Du som kanske har sånna här destruktiva/haft please! ta inte efter mitt korkade beteende! Snälla du gör inte det! Det är inte värt det!