Sidor

7 maj 2011

Ska det vara så här?


Att jag får ångest av att äta upp hela middagen som ligger på min tallrik?
Att jag inte kan äta alla dagens mål, utan att känna mig äcklig.

Hur svårt ska det egentligen vara att äta frulle, lunch, middag och mellisar?
ja, uppenbarligen tillräckligt svårt för att jag ska behöva gömma maten som "borde" ha varit uppäten i servetter för A.
Tillräckligt svårt för att jag kastar maten innan han märker det (eller märker han?)
Tillräckligt för att jag ska få besök av fingrarna i halsen.

Så pass svårt att jag på en vecka gått ned 5 kg.

min dag idag har iof bestått av mera mat en ett halvt paket nudlar och 1/3 dels middag.
jag har idag fått någon socker frossa, så jag har ätit mig fet på 15 kakor, ½ paket nudlar, ½ portion middag, och en halv portion efterrätt.

Och jag känner mig så förbannat smutsig och äcklig så jag vill bara försvinna.
Och jag känner mig så äckligt snuskig som låter A titta på mitt hemska beteende.
Och att jag ljuger för honom. HUR I HELVETE KAN JAG LJUGA FÖR MIN EGEN MAN???!!!

Vem gör något sådant??
Och varför gör denna någon detta mot sin egen familj och framför allt mot sig själv???

Jag vet att detta kommer att sluta, så oroa er inte, jag kommer inte att bli någon anorektiskt benrangel. Detta irriterande beteende kommer att sluta så fort jag har get mig fan på att ta mig ur detta.
Annars kan ni ju lita på att jag kommer be om hjälp.