Sidor

1 maj 2011

This is a fucking boring day


Jag är ensam hemma.
Jag var ensam hemma igår.
Jag var ensam hemma i fredags.










Fucking bajs balle korv vad trist och trist det är!
Och jag skiter i mitt skriv språk. För är man förbannad-sur-irriterad, så --->FÅR<--- Man skriva så. OK!

Jag har försökt att roa mig med följande:
Tvättiska stugan - Rent blev det, och tråkigt hade jag.

TV - Skict skit skit på alla kanaler i tre fuckelifuck dagar. Hogan knows the best, fucking jävla gubbe. Jag hatar den där blonderat flintis gubben som överbeskyddar sin bloda lilla snor unge till dotter, jävla brat! Och den över plastiga frugan... Inte konstigt.... Skinny little bitch. Kan inte hole spela den för dom...

Rita/skissa - Var, VAR är min inspiration? Vem i dåndimpen stal min inspiration!

Lyssna på favvo kanalen p3 som ALLTID har något vettigt att spela eller prata om, men nej, denna helg har dom låtit som bakfulla råttor i ett testlabb.... BooOOooring med ett stOrt ->O<-

Datan, men dess funktion kallad INTERNET - Det jag är intresserad av att läsa, se, titta på, få inspiration ifrån, det verkar helt och hållet ha gått under jorden, för inte fasen har jag hittat någon vettigt att läsa om inte....

Städa - Anar ni hur tråkigt det är att städa när man har tråkigt??? Inte? testa det näste gång isf...

Så NU<---- Blir min aktivitet detta:

Ligga-resten-av-dagen-i-soffan-och-klaga-på-allt-som-går-att-klaga-på-även-det-jag-ivf-inte-klagar-på-FTW


ps. Me lovar att jag kommer vara på bra humör igen när min karl behagar att stanna hemma med sin totalt uttråkade flickvän....

Tillsvidare kan jag bjuda er på min favorit låt of-the-day, ---->enjoy!