Sidor

17 juni 2011

ångest.


Börjar bli svår att stå emot nu. Jobbigt....

Fan, Jag verkar ju inte kunna vara ensam utan att få ångest, ensamhets känslor och vilja vara destruktiv.

The voices inside my head.
Rösterna. Hatar det uttrycket. R-Ö-S-T-E-R-N-A-a-a-a.
Låter så fånigt på något sätt.
"mina RÖSTER säger att...."

ja.... Vilka förbannade röster typ...

jaja 2 the point.
Håller på att bli tokig, dom säger att jag måste hitta en sak.

"hitta den, du måste hitta den, hitta den för i helvete, hitta den sa jag! Letar du ens, leta då för fan! Hitta den innan tisdag. Du måste hitta den innan TISDAG sa jag! leta då. Hittar du den inte innan tisdag då... Leta för i helvete, hitta den!"

JA MEN VAD I HELVETE ÄR DET NI VILL ATT JAG SKA HITTA!!!!
OCH VARFÖR I HELVETE ÄR SÅ SÅ FUCKING IMPORATANT ATT JAG HITTAR SKITEN INNAN TISDAG!

Säg vad jag ska leta efter så blir det lite enklare!