Sidor

20 juni 2011

Baby did you forget to take you´re meds?


Psykiatrin ringde idag. Dom ringer varje måndag, för att uppdatera.
Jag trivas som tur med mina psyktanter och gubbar. Så jag är inte jätte rädd att berätta det mesta om mitt psyke för dom.

Min psyktant, sa iaf att hon hade läst i mina journaler, långt in i mina journaler. Bakåt till ajg var runt 14-15år.
inte mig emot. Har har mitt tillstånd. Det är ju för min skull...

jaja. to the point.

Hon hade noterat när hon läst att jag redan som 15åring fick depressioner i samband med sommaren. Och Dom började oftast med att jag fick svårare och svårare att somna/sova om natten.

Så nu har hon tillsammans med en läkare försökt fundera ut den lämpligaste medicinen till mig. Och jag är STRIKT emot mediciner. Eftersom att jag varit så övermedicinerad.
Så hon hade pratat och berättade att denna medicin som jag kommer att få. Kommer jag BARA att behöva äta sommaren ut. så jag känner mig trygg. Dessutom har jag fått lägsta dos som är möjligt. Kanske behöver trappa upp, men som sagt i slutet av augusti kommer vi att trappa ned igen. Och sluta med den.
Och om den fungerar, har jag funderingar på att faktiskt kanske ha den under somrarna. För att slippa må så dåligt som jag kan göra.

Och ni som läser min blogg, borde ju se redan nu vad som är på gång med mitt psyke. Och om ni tittar bakåt i tiden i bloggen så blev jag till och med inlagd pga av det.