Sidor

22 juni 2011

Dosett-anabox



Var på apoteket för att hämta ut mer.... Mediciner.
Och jag känner att det börjar bli krångligt å hålla koll på VILKEN som skall tas, och vilken tid ect...

Och hittade en dosett som kändes ok. Lite liten dock hehe. Alla pills får inte riktigt plats på det sättet jag skulle vilja...

Jeja...

Känner jag mig själv rätt kommer jag nog att pynta upp den :D

Och självklart så köpte jag ju en rosa/ceris!!! :D

Dom kostar 50:- jämt, och finns vad jag vet i lime grönt, gul, blå och ceris.
Googlade lite och uppfattade att det finns några färger till...

Kommer nog ändå att skaffa en annan senare, och använda denna till Vid behovs pills eller semester box :)

på tall om pills, så tycker jag inte att känslan jag har just nu är så jäkla OK... Fast samtidigt så är den det, typ. Vet inte om ni fattar.

Jag har gått från vid behovs pills, div theralen, lergigan och imovane.
Till "jag måste äta piller varje dag för att må bra."
Och jag har just nu.... Det ordet...J-U-S-T-N-U lite flera piller. Där av dosetten....

som sagt från tre akut piller till:

Seroquel
Melatonin
imovande
Stilnoct
Theralene
Lergigane

och på mötet jag ska på nästa vecka är det till och med funderingar på att lägga till YTTLIGARE! piller >.<