Sidor

17 juni 2011

Konst idag-och annat mojs.





Idag har jag haft konst.
Sket helt och hållet i vikinga utställningen för jag är så förbaskat trött på den. TROTS att själva vikinga dagen inte har varit ännu. Det som var i söndags var bara en FÖRHANDSVISNING. Många som är förvirrade på den fronten så vill vara extra tydlig :)

Roade mig ist med att måla något annat klumilurigt. Inspirerat från både internet, musik och mina tankar.

Sitter och lyssnar på The Smiths (spotify länk till albumet), och känner mig allmänt ensam.

A har åkt till en kompis på andra sidan stan. Han ska sova över där, för att tidigt imorgon åka till Borås(?) för att spela airsoft.
Så denna natt får jag sova ensam. Förhoppningsvis så klarar jag det bra, hoppas mycket på att slippa mardrömmar, dom är så mycket hemskare när man i panik vaknar och upptäcker att ingen finns där för att rädda en.

Jag hoppas även på att ajg ska klara av frestelserna från att ta tag i ev. knivar och annat som kan räknas som destruktivt. Jag vill inte svika min man med ännu ett återfall på en veckas kurering.
När han upptäckte att jag gjort det sist så blev han så otroligt besviken.

nu ska jag skruva upp volymen, enligt hyreslagen så får man spela hög musik fram till 22.00 och jag har då en halvtimme kvar att dåna loss.
Tänkte fortsätta på bilden jag gjorde på konsten som jag tog med hem, eftersom att jag inte kunde släppa den :)

ha det gött, och förvänta er ännu ett inlägg ikväll. För känner jag mig själv så lär jag behöva det.