Sidor

16 juni 2011

Liten film



Jag filmade detta med min mobil, så det är därför videon är fel vänt för jag tänkte inte på det när jag filmade. Och NEEJ! Filmen är INTE upp speedad, eller vad det heter. Om ni höjer volymen på max så kan ni höra musiken från radion. Och den är ju inte direkt snabb sjungen :P

Filten ÄR klar nu men bild kommer senare, det är liiiite små pill kvar ^^

Folk tror ju inte på att jag kan ha virkat en hel filt på bara en vecka. Men JOOO det har jag! Jag har gjort det!

Första 80 cm gjorde jag på 4 dagar, för två år sen.

OCH igår och idag så har jag virkat resten. Div. dom sista 60 cm.

Så JO jag har visst virkat en hel filt på 1 vecka. 5½ dagar.

OCH nej jag har inte suttit och virkat hela tiden, varje minut konstant i 5 dagar.

jag virkar när det är reklam på tv. Medans jag väntar på att te vattnet ska koka klart, medan kaffet kokar.
När jag lagar maten, springer lite då och då emellan och kollar så att det inte kokar över. ect.
Jag virkar när det finns "tid över"

Och jag virkar snabbt, jag virkat förbaskat snabbt.
Det är för att när jag var liten, och fortfarande, så har jag inget som helst tålamod för saker som tar tid, allt ska helst vara klart igår. Så när jag var liten så lärde jag mig att läsa/titta på Tv och virka/sticka samtidigt, div jag tittade inte på hur jag virkade/stickade, det blev bara rätt ändå.
Samma nu, fortfarande. Men jag har ju övat på att lära mig virka/sticka snabbt. Jag lärde mig virka och sticka när jag var 4-5år. Så det är ju bara 15-16 år övning :P