Sidor

29 juni 2011

Min lägenhet

Tycker personligen att min lägenhet är ett rent kaos.
Men brukar det inte vara så, lägenheter ser ut som man mår. Ren när man är pigg glad och icket stressad.
Ett helvete, stökigt och illaluktande när man mår skit.

jag har upptäckt att jag säger det ofta i videon. Att det är stökigt.
Men nu när jag tittade på den så upptäckte ajg att den är ju inte alls så där jätte stökig som jag verkar tro att den är.
kanske för att jag har städat i tre dagar.
Ett städjobb som i vanliga fall skulle ta mig ca 6-7 timmar.

Har även upptäckt att jag "snortar" haha i videon. Som om att jag är förkyld och snorig.
MEN det är jag inte. Det är något slags tvång eller nått.
Jag vet inte ens själv om att jag gör det. A sa det till mig igår. hehe.

Sen säger jag fåtölj till min gungstol. haha!
Och bad rummet ÄR stort. Och jag håller på å städar där oxo. Precis som i alla andra rum. :S
Påstår oxo att A inte brukar bädda sängen. MEN det gör han, varje dag. innan han går till jobbet kl 8, och jag sover till 9-10 och under den tiden har jag roffat åt mig hans täcke, och när jag går upp bäddar jag min sida, men inte hans haha <3

Jaja varsågoda. Här är min lagom röriga lägenhet.

Och please fråga mig inte om mina ideer.
Som spisen eller soptunnan. haha Jag vet faktiskt inte egentligen vad jag håller på med :(
Tur att jag ska till psyk snart då.