Sidor

18 juni 2011

Pyssel


Sitter sen ca 2 timmar tillbaka och pysslar för fullt med en fimo/cernit figur.
Fick någon idé att jag skulle göra en "staty" av en gammal skiss jag hittade i en skiss bok från när jag var 14-15år.

Nu är det ju MASSSSAA! kvar å fixa och pilla på den. Den är ju långt ifrån klar. Detta lilla projekt kommer nog att ta ett bra tag att bli klar med.

Men eftersom att jag aldrig har gjort en staty av fimo på detta vis, så är jag faktiskt ganska nöjd med det jag har lyckats åstadkomma.
Frågan är ju bara vart jag sk aha den sen när den är klar?

Idag har jag f.ö. fixat och hjälpt till nere på konsten. Som sagt inför den stora vikinga dagen imorgon, det känns fasen som att jag verkligen tjatar ut det där ämnet, för jag är faktiskt själv ganska trött på detta. Efter att hållt på å förberett och fixat skapat och sytt, i snart 1 år. Så blir man ganska trött. Det blir ut tjatat, typ. :)

Annars har min dag varit bra. Känner mig lite trött och seg bara. Lite depp trött typ.
Är jag deppig, eller är jag trött, eller är det båda två?

i natt somnade jag runt 5 tiden. Tittade på klockan och den stod på 05.08 sen minns jag inget mer...
Vaknade igen kl 08.57

Japp jag minns exakta klockslag. EFTERSOM Att jag för sömndagbok. Mest för å visa för psyk. Så dom vet hur det är. typ.