Sidor

4 juni 2011

Sömnlösa nätter



Ännu en sån där sömnlös natt. Välkommen in i min värld. Typ...

Kan inte somna. Trots ett ton sömnpiller, så kan jag inte somna. Och om jag somnar, så kan jag inte sova, för jag vaknar stup i kvarten. Har bett om ökad dos. Men för å få det måste jag personligen träffa min läkare, som är på semester... Suck.

Jaja. Och vad roar jag mig bäst med om natten då?

Om inte måla ^.^

Det gör mig inte tröttare, jag blir inte mindre rastlös av det.

Men jag slipper ligga och grubbla.

Nu är kl 2:21 och jag funderar på att ta en cigg, som absolut inte är bättre om man vill somna. Eftersom att man tydligen blir piggare av det. Har för mig att det var något med hjärt ryttmen som ökar. Minns inte exakt.

Men Nej!!! Vet ni vad jag hör... Morgon fåglarna kvittrar. Det betyder att det börjar bli ljust ute igen...

Att morgonen är på väg... Suck. Ja happ.

Ännu en natt förbi. Ännu en morgon har anlänt.

Fy f-a-n.... Sova, någon som vet hur det fungerar?

Jag kan ju iaf skylla på att min hjärna saknar en del av det där hormonet som gör att kroppen somnar. Och därför får sitta och knapra olika sömnpiller för att sova. Ha!!! Does it work? Nooo.

Haha. Ny dag, nya tag. Hoppas att ni alla får en super helg. Kram på er, and sweet dreams.