Sidor

16 juni 2011

Sömnpiller tips.


Sorry.

Men jag har en fråga till er piller knaprare. haha! Skumt uttryck. hihi

Men ska snart ha läkar samtal ang. mina sömnpiller.
Har under flera år provat en hel uppsjö av olika piller men inget verkar ge någon vettig effekt på mig.

Tänkte fråga om någon kunde
kommentera dom ni testat som ni tyckte fungerade bra för er. Kan vara najs å kunna komma med förslag hos farbror doktorn- Som verkar ha slut på idéer...
Som sist, "har du provat propavan?"
"ja det är klart jag har....."
"Hur fungerade den, vi kanske ska testa den igen"
"vist skriv ut det du, men får nog ta 100mg isf. annars fungerar den inte...."
"100mg!!!! oj du det låter lite väl mycket va"
"det var det som fungerade sist..."

Jag har testat:
Propavan
Circadin
Melatonin
Sonata
nitrazepan
Atarax
Imovane
Stilnoct

Jag har säkert missat någon...

Alla är testade i mer än 2 månader, och fortsatt någon månad till med ökad dos....