Sidor

1 juli 2011

Inlägg nummer 477


Dagen har varit ok.
Vaknade imorse av en mardröm. Inte allt för roligt att börja dagen på det viset.

Skönt ändå å få sova till 10 en fredag :)

Gick till konsten, påbörjade ett nytt projekt. Funderat på det ett tag, men när jag börjat på det insåg jag snabbt att det kommer ta lååång tid att slutföra det. Men men.

Åkte sedan till apoteket. Ett annat än där jag bor, eftersom att dom inte har min med inne där, och den inte kommer förrens på måndag, och sista tabletten är slut idag. Så inte ok.
"jag kan boka sista förpackningen åt dig på apoteket i *** ist"

Jaja tänkte jag.
Skulle betala och kassörskan säger "det blir 407:-"
woooot!!!!

Dyrt att må bra idag visst...

åkte till City gross med pälskling. Gick ok. Ingen ångest. TAAACK DOM NYA ANTI ÅNGEST PILLSEN ÄR SUPER!

Väl hemma, blev det middags tillverkning. Väntade en trevlig gäst. Som tyvärr har åkt nu, trist men aja. Kommer flera gånger.

Imorgon är det CARRO får sitta ensam hemma från 6-23 suuuck. Vad ska jag nu hitta på. Och klarar jag av div. förbjudna frestelser??

Kanske kan gå och hälsa på "nya" grannen. :)

har tagit min stilnoct. Och känner hallisarna komma krypande. Dags att lägga huvudet på kudden och fara till drömmarnas land.
Natti internet!