Sidor

11 juli 2011

inlägg nummer 490


Helgen:

Har inte uppdaterat här över helgen. Den har varit så intensiv.
Men egentligen så orkar jag just nu inte ens skriva om helger heller...

Psyk ringde som vanligt idag.
"hej Carro det är ****"
"hej..."
"hur mår du idag?"
"bra.."
"mår du bra eller säger du bara att du gör det"
"svar nummer 2"
"ok...Jag har pratat med *** ang. dina mediciner"
"mm"
"och *** säger att 100mg seroquel är en väldigt låg dos."
"jag vet"
"och vi funderar på om du inte ska höja till 200mg ist och senare 300mg"
"ok..."
"vi funderade även på att ha ett möte...."
"NEJ jag vill inte åka kommunalt"
"jag vet det. Tänkte att jag kunde hämta dig och sen köra hem dig."
".... nja jag vet inte...."
"*** funderar också på om det inte är bäst för dig med en inläggning nu"
"NEJ! Det vill jag INTE"
"jag vet inte..."
"JAG VILL INTE KOMMA PÅ MÖTE...."
"ok Carro. Jag tänker inte tvinga dig. Men jag ringer dig igen på ****"
"ok"
"kl **** Blir det bra"
"ja"
"ok Carro du får ha det så bra. Ring om det är något."