Sidor

2 juli 2011


Mitt ansikte rinner långsamt av min kropp.
Jag vet inte längre vart jag ska ta vägen.
Jag brister lite till för varje dag som går.
Min energi att stå ut har börjat ta slut.
Frestelser, ångest, skrik och helvete.
Hur fan ska jag nu kunna ställa mig upp?

Min balans gång är nu inte den enklaste.
Garnet jag lyckades spinna,
har krympt till en tunn tunn sytråd.
Sytråd som snart blir till siden.

Jag faller.
Faller så långt ner.
Jag vill inte längre sitta ensam här hemma.
Jag vill bli räddad.
Om famnad.
Av varma människor.
Människor som psykiskt är starkare än ajg.
Människor som klarar av att se mig,
som den jag är idag.
En person som inte längre klarar av att stå på egna ben.
Ångest och depp.
DRA FUCKING ÅT HELVETE!
jag vill ha till baka solen i mitt liv.
Bipolär och bordeline sucks!!
IT FUCKING SUCKS!
GIVE ME MY LIFE BACK!

återfall here I come. Again...