Sidor

28 juli 2011

Ostabil

Har haft en jobbigt dag. Slagits med massa känslor. Ångest, glädje, aggression, och normalt.

Håller på och packar för fullt för att åka på semester över helgen med min älskade familj.
Problemet är att jag är i ett sådant förvirrat stadie just nu att jag inte vet vad jag gör, håller på mig, säger och rör mig.

Jag har flera gånger packat ned saker som inte ska med på resan.
Jag har sagt och pratat om saker som inte har med det aktuella samtalsämnet att göra.
jag kan helt plötsligt bara sa klivet ut genom dörren och gå någon stans. Men inte veta vart jag är på väg, för att då vänta och gå hem igen.

Jag mår just nu inte alls så bra.
Jag mår stadigt, men ostabilt.

Familjen min kommer kanske att få det jobbigt med mig denna semester helg, och jag hoppas verkligen att dom både klarar och orkar med mig.
För jag orkar inte MED MIG SJÄLV.
Så hur ska någon annan orka med mig bättre?

Älskling frågar om och om igen, om det verkligen är så bra att jag åker upp dit, när jag mår på detta vis.

Och jag svarar om och om igen, ja jag vill åka upp.
För det vill jag.

Detta kommer att bli kul. Jag kommer ha det bra.
Jag kommer klara mig bra. :)