Sidor

12 juli 2011

Pyssla pyssla pyssla :D



Mycket arbete just nu.
Trots semester så jobbar jag :)

Halsbandet som jag började på i går, är klart. Och köparen var väldigt nöjd :D
Och nu har jag börjat på ett armband. Hoppas på att jag blir lika nöjd med det :D

Det jobbiga är väl bara att händerna och ryggen tar mycket mycket stryk.
jag sitter böjt med ryggen och får då ont i den.
Och tängerna pressas och gnossas i händerna, så blåsor och rådnader uppstår :(:(:

Men det är skit man får ta för att vara en skapande människa :D


Mitt psyke idag är skört skört. Jag vandrar på en tunn tunn lina just nu. Och minsta lilla sne steg får mig nog till botten...
Hade besök av min svärmor tidigare idag, och det tog mycket på mig. Måste hålla mig så glad och social ect. hon förstår ju sig inte på depressioner ect...
Snubblade på linan när hon tog min favvo kopp. En kopp jag har som inte en människa har fått dricka ur sen jag fick den när jag var åtta år. Och hon vet mycket väl om att den koppen får man inte dricka ur om man inte heter PRINSESSANCARRO....
Jag vet larvigt. Men koppen är ju bara 14 år gammal och det är BARA jag som har druckit ur den.
När jag upptäckte att hon tagit den trots att både jag och päslk sagt nej. Så föll jag hårt. Hela jag krasade! Skit vad larvigt! Satt och grät för fullt. Hon såg ju inte detta, men jobbigt var det...