Sidor

14 juli 2011

VARNING! Detta inlägg inehåller triggande text!


and once again I´m depressed...

This sucks so badly.
Yesterday I was happy, and feeling fine. But today. I am fucking depressed again...
I really hope that it´s because of this weather. Rain...

Tomorrow it's my last day at work for the summer. :(

Now I´m going to watch some TV, and cuddle whit Honey Bun.

See you later.... Or tomorrow.. Sweet fucking dreams!


VARNING! TRIGGANDE TEXT KOMMER NEDAN...

Haft ännu ett återfall.....
Fan jag känner mig så jävla värdelös när jag får det, Snart kan ju varken jag eller A lite på mig.
Pälsk har redan låst in allt man kan tänka sig i den vägen. Men på Ica idag så "passade" jag på att köpa engångs hyvlar... Så ja... Resten kan ni tänka ut själva...
Lustig känsla det är ändå...
Jag gör det på en kropps del som för det mesta är tänkt med tyg. (ok jag vet vad ni tänker. Mina intima delar är det inte ;P )
Men när man är ute och går. Till centrum ex. så är det ingen som vet. INGEN som vet att jag går omkring med ******* under kläderna... Lite skön men samtidigt obehaglig känsla....

Herrigud (tror jag inte på som en kompis sa) Känns som att jag romantiserar skiten!
Men det gör jag absolut INTE! Det är inget vackert eller romantiskt med destruktiva beteenden!

Om det är någon som sitter och läser nu. Som känner sig mer och mer frestad/triggad
Så ber jag inte om ursäkt...

FÖR JAG VARNADE DIG REDAN INNAN DENNA TEXT KOM!