Sidor

25 juli 2011

Veckans ranson.



veckans ranson.

Dagen jag har varit helt ok. Brottats med jobbiga tankar. Men lyckats tygla dom med hjälp av hög musik, städning, skriva och läsa.

Imorgon blir jag tvungen att åka kommunalt. 15 min med bussen. Låter för den vana kanske inte så jobbigt. Men för mig som inte åkt kommunalt sen 2 mån. Är detta ett helvete att behöva göra.

Färdtjänst får jag inte förrens om 3v...

Har just nu, ångest inför detta. Det känns inte kul alls. Dom har frågat mig vad som är så jobbigt men jag vet inte. Jag vet inte själv och vet därför inte heller var jag ska svara...

Läste på läkarintyget "Pat lider av agorafobi"

Kan detta vara en förklaring till varför jag blivit så rädd dom senaste åren?

Pälsk är iaf snäll och åker med mig imorgon. Ska vara på mötet i 1 timme, när det är slut åker Han med hem igen.

Jag lär ju ändå få knapra ångest pills iaf. Lär ju vara helt borta på hela mötet :( känns mindre roligt...

Nu ska jag dricka en kopp te och fortsätta brottas med rösterna, knivarna och ångest helvetet...

Ni får ha en underbar glittrig kväll, och lev lite för mig idag.  Jag har inte hunnit det själv :(