Sidor

17 augusti 2011

För bra för kurs två



Bilden tog jag på bussen imorse. Var väldigt trött.

Efter att ha tagit medicinerna i fel ordning i går så somnade jag inte förrens halv tre. Och gick upp halv sju. Bara räkna hur många timmar jag fick.

Nu är jag mycket piggare, efter beslutet.

i måndags fick jag göra ett prov, för att se vilken kunskaps nivå man är på. Idag fick vi tillbaka det. Jag hade 39.5 rätt av 40. så denna lärare tycker att jag är för "bra" för att gå kurs 2 (3).

Kurs ett läraren tyckte oxo att jag var för bra, och ville flytta mig till kurs två.

Så efter att ha hört två lärare säga detta så lyssnade jag, och valde att hoppa till trean ist för att gå kvar i tvåan.

så jag fick flytta upp en level nu. Ganska skönt att ha klass kamrater som är på samma nivå som än själv. I tvåan fick jag hjälpa alla andra. I trean får jag lära mig själv ist. Känner mig inte lika skoltrött nu, eftersom att jag sparat in 10 veckor på uppflytten. :D