Sidor

9 augusti 2011

Inlägg nummer 513


Har precis kommit hem från en 2 timmars ofrivillig promenad.
Har ganska tråkigt idag... Vill hitta på något kreativt, men inspirationen är verkligen låg idag.
Sticka kan jag ju bara glömma, eftersom att garnet till dom tre olika projekten är slut. Så nu måste jag vänta med detta tills pengarna rullar in på kontot, samt en tur till stan, EFTERSOM att affären jag brukar köpa garnet på INTE har garnerna på sin egna internet sida!
Jag har ringt dom ang detta men dom svara bara att "dom ska finnas där, har du sökt på namnet till garnerna?"
"ja men det är väl klart att jag sökt på namnet på dom olika garnerna, men hittar dom inte någon stans på eran hemsida..."

Så nu sitter jag här hemma, lyssnar på spotify, Mando diao-gloria, låten börjar bli ganska uttjatad enligt radio lyssnarna, men efetrsom att ajg sällan lyssnar på radio, så blir den inte uttjatad hos mig ;)

Jag akn ju iaf, bjuda på en bild på ett test projekt jag börjat på, som igår blev klart. Det är 1. Fel garn, 2. fel färg, 3. övning ger färdig het. 4. garnet får jag förhoppningsvis på fredag :D



Det ska iaf bli en tumvante :)
Älskar att få beställningar!!! :D