Sidor

28 september 2011

dålig vän?


På bilden är jag i ca 15 års åldern, och på väg till skolan.
Som jag uppenbarligen misslyckades i totalt...

Hej alla bloggläsare :D

Nu vill jag faktiskt be jätte mycket om ursäkt, men jag har faktiskt varit värdelös på att kommentera i era bloggar, SAMT svara på era fina kommentarer.

Men som ni kanske alla redan vet så har jag verkligen fullt upp här.
Skola, plugga, läxor, prov, ansöka till ny kurs, ringa till kommunen, ringa studievägledaren, ringa taxi, köpa böcker ja allt......

Men jag lovar er, I'll be back, jag kommer bättra mig, men just nu måste jag verkligen få koncentrera mig på detta :)

Och till alla mina vänner och familj, ni vet ju oxo om hur mycket jag kämpar för att ta mina betyg, och jag kommer och träffa er snart, vara mer social, messa, ringa ja allt.
Jag tror jag helt enkelt får bjuda in er till en filmkväll med käk och så när skolan är klart helt enkelt, så jag återkommer till er när den dagen blir ^^