Sidor

22 september 2011

Psykbryt


Kämpar som fan med att hålla huvudet ovan ytan just nu.
Gör allt jag kan för att hålla ångest och deppen borta.
inte nu inte nu, jag har inte tid att vara deppig nu.
Livet sviker om och om igen.
Faller jag denna gång så vette fan om jag på egen hand kan ta mig upp igen.
Två veckor kvar i skolan. Måste kämpa, hålla ut.

Jag stickar, virkar, pysslar, skriver, målar, städar, promenerar.
Allt. ALLT för att trycka bort den några centimeter till.
Allt för att stå ut lite till.

Älsk är med på vad som händer just nu. han försöker så gott han kan,
Kommer hem tidigare från jobbet, ringer varje morgon för att se till att jag går upp ur sängen, lagar middag, diskar, städar, fixar kopp efter kopp med te. påminner om att jag borde äta, påminner om å dricka.
Påminner om att han finns där för mig.

Jag älskar min karl! Helt otroligt hur mycket han har hjälpt stöttat och funnits där för mig, som jag gör för honom. 4½år har han stått ut.
Puss på dig min honeybun!! I freaking love u!