Sidor

1 september 2011

skola+ångest=dålig kombo


Ja, som rubriken lyder.

Har inte varit i skolan i igår som jag egentligen ska. Anledningen är ångest.
Jag är för stressad, tempot i skolan går fasligt fort. Att hinna med åk 7-9 på 8 veckor. Det är fort.
Snart kommer nationella provet upp. Och jag pluggar just nu allt jag kan inför detta.

Men det är bara så svårt att komma till lektionen när man går och lägger sig med ångest och vaknar med ångest.
Jag har ju lyxen att få åka taxi, men den tar bara bort stressen att behöva åka kommunalt.

Stressen som jag har just nu har skapat en hel uppsjö av psykiska problem.

Jag har ju som sagt "röster" som dom så vackert kallar det....
Dom sätter ju som dom flesta med röster vet, upp olika göromål, tvång och uppmaningar.

En del av dom är att jag inte får äta protein. Vilket i längden är rent livsfarligt.
Jag har dock fått "tillstånd" att äta vego idag. Mot ett utbyte såklart, som jag INTE kommer att dela med mig av, av olika anledningar.
En annan är att jag inte får sova mer än 4 timmar per natt, så jag går och lägger mig runt 1-2 och klockan ställer jag på prick 4 timmar efter.
Och det sista jag tänker dela med mig av är att jag inte får ha strumpor på mig,
Konstig regel, men aja.

Och som sagt. LYDER jag inte detta så kommer det en hel del "straff".
Dom vill jag inte skriva här, för det finns faktiskt röster hos andra människor som kan få "idéer"
Och det känns ju inte så snällt mot dig som läser detta. (om du har röster eller liknande)



Nu ska jag dricka en stooor kopp smaskigt te som min karl just serverade :D
Kärlek till min man!

Kramar på er. Nu är det läxor läxor läxor... Som vanligt...