Sidor

4 oktober 2011

psykos natt natten till 3 okt 2011


livet lever vidare.
Natten var tydligen hemsk.
Har inte mycket minne av det. Men jag fick en "akut psykos" i söndags natt.
Antagligen pga av pressen från i helgen.

Fått återberättat av Äslk.
Taket buktade neråt och jag skrek av skräck.
Min katt försökte vrida nacken av sig själv, som ugglor. Jag försökte vrida tillbaka.
Skulle rädda något från att drunkna i handfatets översvämnings hål. Resultatet uppskuret finger.
Älsk var en demon som försökte ge mig gift.
Älsk var vanlig och gav motgift (pez tablett smart kille de där. För jag gick tydligen på det)

Det är bara en del..... FUUUUUUUUUCK jag hatar mitt PSYKISKA liv!!!!

Pratade med psyk om det älsk berättat, och min läkare blev oroad.
Har fått höjning av seroquelen idag med 100mg tillfälligt.
(400mg just nu dårå..... suuuurt)
Vill inte bli inlagd.
Läkaren sa att händer det igen inom 1 månad så blir det nog inläggning iaf... Surt.