Sidor

30 november 2011

Önskelista!

Jag skriver faktiskt fortfarande önskelistor. Önska får man alltid göra :)

Så detta är min önskelista för julen 2011 och min födelsedag januari 2012

Det är ingen som helst rangordning i listan, div det som är överst betyder inte att jag helst av allt vill ha just denna. Jag vill ha allt precis lika mycket :D


  • Skiss block med svart papper
  • Skiss block i A2 eller A3
  • Skiss block i A4
  • Olje pastell kritor "kladd kritor"
  • Present kort på indiska.
  • present kort på statsmissionens second hand.
  • Svarta tusch pennor i olika storlekar.
  • Perkulator eller termos bryggare.
  • Pyssel tänger (avbitar tång, platt tång, rund tång.)
  • Salladsskål i glas, gärna av old stile, typ de man hittar i mormors skåp.
  • Keramik kanna i 0.5l storlek, gärna i old stile. (mjölk, sås, ect)
  • Arkivmapp till konst
  • Vita blyertch pennor till svarta skiss blocket.
  • Dom där über snygga sockorna på kappahl och indiska!