Sidor

16 november 2011

Paus?


Det verkar som att jag har tagit mig en omedveten paus ifrån bloggandet.
Jag vet faktiskt inte varför, känns bara som att jag har en del annat att tänka på ön att försöka uppdatera min offentliga dagbok.

Jag håller på med julklapparna för fullt. nästan all min tid just nu går åt till att fixa det sista med div, julklappar. En del måste jag även ut och shoppa efter....
Känns som att tiden bara rinner iväg.

Om två veckor har jag bestämt mig för att ta fram julen. Fixa upp en julgran å så. Göra det julmysigt.
Det är iof bara november, men det känns som att tiden går ruskigt fort. Känns som att det var oktober igår.

När jag vaknade i morse så var det frost överallt ute, taken var alldeles ginster vita, och som få blommor jag har kvar i rabatterna som envisas med att blomma trots kylan, hade små vita gnistrande kristaller i kanten på bladen. Jag han inte fota detta, men om jag känner min trädgård rätt så kommer den att blomma imorgon också, så om ajg kommer ihåg så ska jag fota det då :D


Jag funderar på att idag gå till konsten, klarar inte av att sitta hemma ensam. Måste ha någonting att göra.

Imorgon är det torsdag. Har inga planer alls för denna dag...
Fredagen är fullproppad.

Gnat och tjat.
Vet inte vad jag ska skriva alls...

Jepp jepp, hörs när jag inte har skrivkramp. :)