Sidor

6 november 2011

utskriven


I Fredags förra veckan, la jag in mig själv.
Jag litade inte på att jag skulle kunna hålla mig borta ifrån onda ting.
Jag mår lite bättre idag.
men egentligen inte så pass bra att jag kan vara ensam om dagarna.
Den tiden jag haft då, har jag gått hem till mamma.
Skyddet jag får med personer runt om kring mig, har hjälpt mycket.

Men jag känner att det börjar bli jobbigt.
Att jag inte kan vara ensam, för att jag inte litar på mig själv.
Så jag måste ständigt ha något att göra.

Nu är jag utskriven.
Klarade inte av att stanna där inne längre.
Kände att jag mår bättre i min älsklings famn tillsammans med katt mys, än att sitta på en sjukhus säng med sjukhuskläder, mediciner, och äta middagar med patienter.

Jag känner mig gladare nu, är inte lika skör som för en vecka sedan.
Jag tror att jag kan stå emot rakblad och liknande lättare nu.
Har iof, redan gjort dumheter, men bara då. Dagen efter att jag kom in.
Psyk personalen rotade inte igenom mina saker så pass noga som dom egentligen har skyldig het till att göra.
Så jag skyller det på dom.

Idag ska jag iväg på roligheter.
Så nu ska jag duscha, och fixa mig inför det.
Taxin kommer och hämtar om ett par timmar.

Hare gott alla ni.

♥Och tack så jätte mycket för allt stöd jag fått!!♥
♥det har verkligen hjälpt mig att hålla huvudet ovanför ytan! ♥