Sidor

26 januari 2012

Det där med att må bra.


Denna vecka har jag varit helt jävla slut. Jag har inte orkat göra någonting vettigt alls.
jag har faktiskt till och med skitigt i skolan denna vecka.
Har för det mesta legat i soffan och stirrat på tv eller tittat på film. När jag inte gjort det har ajg läst. När jag inte gjort det har jag sovit eller pysslat.

jag är så jävla trött.

Idag har energin börjat komma tillbaka. Jag håller just nu på med tvättstugan. Jag lagar en jacka som gått sönder. Och jag jobbar på med läxor för att hinna i kapp.

Mitt humör går som en berg och dal bana, och igår var det värst på kvällen.
Jag biter ihop så gott jag kan, och tror att det är nyckeln just nu. Att bita ihop och intala sig att bättre tider kommer.

inför skolan och efter jul nyår, födelsedagen, så var jag så förbannat stressad, och jag märkte av det på psyket, resultatet blev att jag och kni**n blev kompisar i tre dagar.

så än en gång är jag sur över att jag inte kunde stå emot den...

Men jag reser mig upp, som så många gånger förr.
Reser mig upp, och skrattar ångesten i ansiktet, skriker att jag är starkare än den.