Sidor

16 februari 2012

Dag för dag, vecka för vecka.



Dagens låt.

Jag mår idag bra. Känner mig pigg. Har mest varit sängliggande. Sovit mycket. Har inte orkat med någonting alls. Har varit i tvättstugan, handlat mjölk å så, men det är väl allt.

Alla hjärtans dag spenderade jag såklart med Älskling. Vi slappade mest i soffan, då vi är luspanka just nu och inte hade råd med något mer än så. Vi ska fira ikapp någon annan dag :)

Jag har varit på konsten en del också. Målat vidare på en tavla till utställningen i sommar. (mer info när det närmar sig)

idag fyller min svägerskas dotter år, så vi ska dit senare ikväll och fira detta.
Men vad hon får av oss skriver jag inte nu, eftersom att hon läser min blogg ;)


Nu ska jag bara orka ta min in i duschen, och försöka reda ut fyra dagar med tovor. Har iof haft flätor hela tiden, men har sovit med dom, aldrig flätat om och borstat där i mellan. Så det ska jag försöka göra nu.
Hatar när jag inte sköter håret. Blir oftast så när jag mår dåligt.

Men nu är det fyra dagar sedan olyckan, och jag ska väl ta mig i kragen. Inte låta detta sänka mig. Pratade med min LSS-handläggare om det som hänt idag, hon hade inget att säga, satt mest tyst, jag tror inte riktigt att hon visste hur hon skulle reagera på det.
Jag åker ju taxi för att jag inte kan åka kommunalt, ska jag nu inte kunna åka taxi heller för att jag är rädd att det ska hända igen? Jag kommer ju bli totalt isolerad tillslut.
Så vänta er det. Om 3 år så sitter jag i min lägenhet och lever bakom en data skärm, haha! Beställer maten på nätet, kläder hygienartiklar ect, det skulle se ut det :P


Nä nu ska jag fixa mig i ordning, så jag är klar när vi ska åka.