Sidor

9 februari 2012

dagens glädje-gratis



Dagen är underbar idag. allt flyter på som vanligt. Torsdagar är min vilodag. Dagen då jag inte har något inplanerat. alla andra dagar är det något, konst, skola, psyket, kontaktperson, kompisar, beställningar ect. men torsdagar är den dagen som jag ALLTID är ledig på. Och den dagen har jag helt för mig själv. Jag får göra precis vad jag känner för.
idag har jag spenderat dagen med att baka en kladdkaka till A. Han ringde och frågade om jag inte kunde göra det som han kunde ta med till jobbet som eftermiddags fika.
utöver det har jag roat mig med att städa, och ska snart till tvättstugan.

utanför fönstret faller snön så mjuk och vacker, jag har äntligen börjat acceptera att vintern är här för att stanna, och varje gång jag går ut och ser att jag behöver skotta utanför dörren så gör jag det med glädje.

utöver skolan och allt annat som rör sig i min vardag, så har jag en del hemlisar på gång. Och det går riktigt bra med detta. Och när jag känner mig redo, så ska jag avslöja vad det är :D

Dagens låt är Loreen-my heart is refusing me