Sidor

28 februari 2012

Nu ska jag avslöja för er.


Jag ska avslöja min lilla hemlighet ;)

Jag har ju börjat på en "diet", som jag snarare kallar för livsstil, och den heter så gott som LCHF, och jag bara antar att ni har hört talas om den tidigare...
Och jag säger det redan nu, alla kritiker, håll er borta med era spydiga, jag vet allt, kommentarer, för jag är definitivt INTE intresserad.


Jag har käkat strikt lchf i hela 6 veckor och har gått ner hela 9kg!

Och är damn proud of my self, kan jag säga :D

Jag har en del kg kvar, men kämpar på! Stora målets belöning, blir att shoppa loss på H&M, för hela 1000:-, och tro mig, när jag är klar, så kommer det att behövas, kan säga att mina kläder tappar jag redan, jeansen MÅSTE jag har skärp i, annars tappar jag bokstavligen dom! Haha!
Underbar känsla må jag säga.

Om du skulle vilja påbörja denna "diet" så rekommenderar jag dig att googla på all POSITIV information om vad man "får" och "inte får" äta. Och jag önskar dig all lycka att klara detta!

Jag kommer inte att blogga om hur jag gjort, för dom bloggarna finns det redan gott om. :)

min vikt, kommer jag inte heller att skriva. Jag vill inte skapa någon slags tävling här, jag vill bara visa för hela världen hur stolt jag är över det ajg redan nu lyckats åstadkomma :D::D