Sidor

28 mars 2012

DANSMATTA FTW!


Jag är trött på att bli teasad för att jag inte uppgraderat min spelkonsoll, ps2 till något fräschare, som ps3 xbox och allt annat i spelträsket.
Men jag kan väl erkänna att det inte är allt för lätt att hitta spel till mitt rosa lilla ps2...

MEN jag har ju varit trogen kund hos spelfyndet.se ett bra tag nu, och hittade till min stora lycka en dans matta för ps2!
Beställde hem en dansmatta+ett spel för ynkliga 199:-

igår klickade jag även hem 4 spel till från cdon.se, som hade en jäklarns massa rea på ps2 spel, alla fyra spelen kostade 48:-/st, så 200:- det är det värt.

Totala kostnaden för detta en mans partyt är så mycket som 400:-
en matta och fem spel, INTE ILLA!

Det underbaraste är ju att dom har ett "workout" program i alla spelen, där man kan förbränna hela 50 kcal per låt! INTE ILLA! Så tre låtar som är á 3 minuter = 150 kcal! Det är lika mycket som en rask prommenix på 30 min!
Och dansar jag i 6 minuter så har jag förbrännt lika mycket som 30 minuters simning ;););)

FREAKNING NIIIIICE!