Sidor

14 mars 2012

skolan går bra nu och jag är stolt,


Jag är otroligt stolt över mig själv.
Att jag kämpat så hårt med skolan, och att det nu börjar visa resultat.
Matten börjar nästa vecka, och svenska A blir det i maj.

Jag har inte mycket kvar nu.
Samhällskunskapens kurs hade för få sökande, så kursen blir inte av. Får därför söka det till hösten, och det sög ju....
Historia
Biologi
kemi och teknik, blir det också till hösten.
Förhoppningsvis så kan jag läsa matte A som en sommarkurs, eller intensiv kurs som det då kallas då kurserna bara är på 4 veckor.

Sen är det bara engelska A och B samt svenska B kvar.

Vad som kommer där efter det vet jag inte.


Men jag kan säga så här. Att ha en kompis att gå kurserna tillsammans med vore inte dumt alltså... Känns väldigt ensamt. Och när en kurs är slut, så börjar en annan, och det innebär, nya klasskompisar, som man får bekanta sig med i 4-8 veckor, sen är den slut och samma sak igen. nytt folk.