Sidor

11 mars 2012

Spending my day with my Sister!



Jag har inget vettigt för mig idag.
Så jag ringde Jenji. Problemet är att hon är ju en riktigt sju sovare, så fick ringa ett par gånger innan hon svarade
"hallå"
"hej! vad ska du göra idag"
"öööö, jag vet inte, vadårå?"
"ska vi hitta på något?"
"jo det kan vi väl, men det är jätte stökigt hos mig"
"har du tittat ut eller, det är ju solsken!"
"ja!"
"vi kan j ta en promenad?"
"ja men det kan vi göra!"

När jag kom hem till henne, så åt vi först lunch, men problemet är att det dära stöket, jag tål det inte, blir hel knäpp! Så det tog inte lång tid innan vi hade damsugaren i handen, drog igenom lägenheten, och vips, en timme senare, så blänker det!

Dumma mig, haha jag städar hos alla som jag kommer hem till, ser jag stöket, så kan jag inte låta bli. Mina kompisar måste hata mig haha.

Nu ska vi nog hitta på något annat. Är ju inte ofta som jag träffar min älskade syster ^^


BTW, notera min nya frisyr!
Var hos mamma igår, och klippte håret, samt färgade in slingor!
Och jag är super nöjd! :D:D:D